PROSIAK.PL
 * STREFA ROZRYWKI * 

dowcipy, ostre dowcipy, czarny humor, mocny humor, najlepsze dowcipy, mocne, dowcipy i humor, dowcipy, oblechy, dowcipy, najlepsze, dowcipy, modelki, biznes, banki, kasa, foto, zdjęcia, sesja, wizaż

smsy ostre zdjęcia smsy rysunki smsy obrazy smsy czarne foto smsy modelki smsy wizaż smsy biznes smsy banki smsy ostre kasa zdjęcia smsy modelki smsy wakacje najlepsze smsy wycieczki smsy urlop smsy zdjęcia pieniądze smsy fotki smsy wyjazd pieniądzesmsy czarne wyprawa smsy urlop pieniądzesmsy wakacje smsy kredyty smsy mieszkanie najlepsze smsy media smsy praca smsy video smsy czarne kamera smsy reklama smsy video pieniądze smsy muzyka smsy wizaż najlepsze smsy sesja zdjęciowa smsy modelka pieniądze smsy modelki zakupysmsy czarne pieniądze smsy forsa smsy wakacjesmsy słońce najlepsze smsy pogoda smsy ostre urlop smsy ferie czarny smsy sklep pieniądze
dowcipy smsy humor
alkohol . awaryjne . badania i ankiety . beztreściowe . cokolwiek gada . dobre rady . filozoficzne . głupawe . inne . irreligia . kobiety . komunikaty . łańcuszki . meeting . mężczyźni . nagrody i promocje . narodowe . nieromantyczne . niesmaczne . obelżywe . od operatora . polityczne . postanowienia . praca . przechwalanki . rodzinne . romantyczne . sex . slogany . sportowe . strachy na lachy . szkoła . telefon gada . wierszyki . zagadki . zawirusowane . złośliwe . życzenia . fajne ciuchy . pachnące miodem zmysłowa ona . a może tak na morze? . 60% zniżki na hotele na całym świecie! . 70% zniżki na hotele na całym świecie! . Svarovski - 29 zł, 59 zł, 109 zł... . cztery oczy tanio . Lekcja uwodzenia... Zobacz jak go zdobyć w parę chwil... . komputery Klub dla Ciebie
inne  0  -  1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10  -  11  -  12  -  13  -  14  -  15  -  16  -  17  -  18  -  19 
Idzie sobie kromka chleba po Bukareszcie, rozgląda się wokoło i coraz mniej zaczyna jej się podobać - naokoło pełno Rumunów! Wytrzeszczają oczy, ślinią się na jej widok. A, że to była rozgarnięta kromka chleba, skojarzyła szybko fakty i dawaj w długą! Rumuni za nią! To ona w boczną uliczkę! Oni za nią! Wpadła między podwórka, przemknęła wśród sznurów od bielizny, przeskoczyła przez ogrodzenie, leci po jakimś dachu, zeskakuje, kluczy, wreszczcie wpada na jakieś podwóreczko. Patrzy, a na leżaku leży kotlet schabowy i spokojnie się opala. Kromka:
- Stary, spierdalamy stąd, gonią mnie Rumuni, zaraz tu będzie jatka jak chuj, zjedzą nas na bank, mówię ci, spierdalamy!
A schaboszczak rozparł się wygodnie:
- Spokojnie, to ciebie zjedzą, mnie tu kurwa nikt nie zna!
Wyślij znajomemu! » | Ocena: 300 | Oceń:
Pewien dyrygent w rozmowie stale mówił o sobie, o swoich koncertach i sukcesach. W pewnej chwili gdy wyczuł znudzenie rozmówcy mówi:
- ...ale przepraszam, ja tak ciągle o sobie. Porozmawiajmy o Panu. Jak się Panu podobał mój ostatni koncert?
Wyślij znajomemu! » | Ocena: 298 | Oceń:
Ecik po raz pierwszy wyjechał ze swoją Trudą nad morze. Wchodzi na plaże i mówi do żony:
- Kurwa, Truda! Patrz ile tej wody! Kurwa, Truda! Patrz jakie piękne drzewa!Kurwa, Truda! Patrz ile to ludzi!
Podchodzi do niego inny turysta i pyta:
- Pan jest ze Śląska?
- Taa, a skąd pan poznał??
- No po tej kurwie.
- Widzisz kurwa Truda, na tobie to się każdy pozna!
Wyślij znajomemu! » | Ocena: 307 | Oceń:
Święty Mikołaj, przed wręczeniem prezentu, pyta więźnia w zakładzie karnym:
- Człowieku, daj mi cynk, czy byłeś git przez cały rok?
Wyślij znajomemu! » | Ocena: 305 | Oceń:
Dwaj skazani spotykają się w więziennej celi. Jeden pyta:
- Ile dostałeś?
- 15 lat. A ty?
- 10 lat.
- To zajmij pryczę przy drzwiach, bo szybciej wychodzisz!
Wyślij znajomemu! » | Ocena: 307 | Oceń:


 DARMOWE 
 POZYCJONOWANIE 
: Wielki Katalog Stron WWW :
: Bezpłatny katalog stron :
: Darmowy Katalog SEO :
: Katalog W22 :
: Bardzo prosty katalog :
: Darmowy katalog ROI :
: Katalog sklep cena najtaniej :

Subskrypcja:
codziennie 3 dowcipy na e-mail!
:: Byłem na mszy...
K...
::
:: Złoto próbuje się ogni... ::
:: Jest jakiś poradnik po... ::
:: Becikowe za poczęcie! ... ::
:: Dziewczyny są dla łama... ::
:: Żydów w Polsce opinia ... ::
:: Im większe piersi, tym... ::
:: Nie każdy kto ma chorą... ::
:: Jesteś brzydka i gruba... ::
:: Przepraszam kobiety za... ::
Wyszukaj:
:: tele2 czyli płacę - żądam! ::
:: kiepski koncert Mansona ::
:: notoryczny obsraniec ::
:: miłośnik ideolog - beton ::
:: inglish po włosku ::
:: ci panowie, ci panie ::
:: Milena - obiekt westchnień ::
:: ziomy - prawda o życiu ::
:: sedno sprawy czyli meritum ::
:: Mam M1 do wynajęcia ::
Google:
:: Viagra, Kamagra, środki na potencję ::
:: środki na potencję ::
          
        
PROSIAK.PL Copyright @ 2005 MAZOWIA.COM All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.       
created by